Monday, June 24, 2013

REVIEW: Kruidvat Bodybutter Cranberry & Pomegranate

Ik heb laatst een pot Kruidvat bodybutter gekocht, en deze bodybutter bevalt mij heel erg!
Ik denk dat het komt omdat ik hem heel lekker vind ruiken, het werkt ook goed. Ben er heel blij mee! Het ruikt zeker naar cranberry & pomegranate!
Het nadeel van de boddybutter is dat de geur al snel weer aardig verdwijnt, bij het begin als je het opbrengt ruikt het echt veel meer, daarna verdwijnt het, dat is wel jammer.
En er is nog een nadeel, je huid wordt er niet zo zachtiger van eerlijk gezegd, het blijft hetzelfde.
Dat is tenminste bij mij zo, ik las ook een paar andere reviews en hun hadden dat allemaal ook, dus als je het wilt kopen om je huid zachter te maken, ik zeg het je alvast, het wordt niet zachter. Verder heb ik er helemaal geen problemen mee, het ruikt echt ontzettend lekker! 
Deze ruiken ook wel lekker, maar het lekkerste vind ik toch wel welke ik heb genomen. ''Cranberry & Pomegranate'' de linker op het plaatje, ik heb ook een body lotion ervan. Daarmee ben ik er 100% tevreden mee. Ik raad jullie de boddybutter aan! Zeker kopen.

No comments:

Post a Comment