Friday, June 28, 2013

Over mij

Hoi, ik ben een meisje, en ik kom uit Nederland.
Ik ben gek op cupcakes en fashion, ik ben fan van ariana grande.
Je hebt gevoel voor fashion in je, of je hebt het gewoon niet, dat kan ook.
Ik ben een meisje die van schattige dingen houdt, zoals strikjes enz.
Met dit wil ik verklaren wie ik ongeveer ben, als je vragen hebt, kan je het vragen.
Welcome to my fashion world
Ik ben 5 dagen geleden met mijn blog, ik heb het al een jaartje eigenlijk, maar ik zat er echt nooit op, ik wist amper hoe het moest ofzo, een half jaartje geleden, had ik ook een blog met een vriendin, dat werd een groot succes, en toen wou ik ook een blog voor mezelf. En dit is het resultaat, ik ben er hartstikke blij mee.
Ik schrijf het soms in het Engels, soms Nederlands. Mijn Engels is niet al te goed , maar wel redelijk.
Ik update mijn blog elke dag, nieuwe weetjes, nieuwe trends, nieuwe sets, alles wat ik leuk vind komt erop.
Untitled
Daarnaast ben ik een arianator,  ariana was 2 dagen geleden ook nog jarig, ik heb dat natuurlijk niet gemist, vooral niet op twitter.
Als je twitter hebt, dan ken je vast twitcam, zo niet dan leg ik je het uit; twitcam is soort van een live cam.
Ariana doet dat heel vaak, dat is ook heel erg leuk, je kan ook gewoon tweeten en dan kan ze het gewoon zien. En ik hou van Ariana's style, kleding alles is gewoon zo schattig. Ik ben gek op haar jurkjes.
Ze heeft ook youtube, voor de youtubers hier. Ze heet; osnapizari, ze zit er niet zo vaak op. Ze heeft een vriend, Jai. Hij komt uit Australië, hij was vroeger ook een fan van Ariana. En nu hebben ze een relatie.


No comments:

Post a Comment